Andra nöjen i Brygge

Nu när dagarna börjar bli få innan hela mitt gäng beger sig hemåt passar vi på att göra alla de där smågrejerna som vi inte har hunnit med innan. Samtidigt som det känns ledsamt att de åker på fredag så är det samtidigt lite pirrigt eftersom det innebär att jag ska ut på praktik. Det ska bli himla spännande även om det är mycket jobb. Här går man liksom i skolan många eftermiddagar samtidigt som man har praktik så det blir lite annorlunda då, men ska bli intressant och se hur det går. 
 
En sak vi inte provat var kokosöl och inte heller ölprovning, så det kombinerade vi! 
Vi gick upp och kollade utsikten från Belforttornet, det var vackert och mycket blåsigt! 
Sen måste jag ju tillägga att jag har världens finaste granne. Hon vet om att jag mår dåligt över att de alla ska åka som hon bakade en chokladkaka till mig. Alltså mums! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Vi fick en idé om att göra vår praktik utomlands. Sagt och gjort, nu sitter vi här med en nyuppstartad blogg så ni kan följa vårt äventyr. //JaBiJo.


RSS 2.0