Ett steg nämre

Efter en lång tid med väntan har jag nu äntligen fått ett besked. Det var i början av augusti jag fick ett mejl där de välkomnade mig till den svenska förskolan i Palma. Detta gäller veckorna 46-49. VILKET INNEBÄR ATT JAG SKA HA MIN VFU I PALMA på en svensk förskola, HELT GALET. Ojoj jag har knappt hunnit smälta det…:) 4 veckor i ett helt annat land... Kan erkänna att fjärilarna flyger runt i magen och jag är redan lite nervös över detta men också sjukt taggad Nu väntar jag hoppfullt på Jasmines och Johannas besked om deras utlandspraktik – Så vi snarast kan börja planera inför det stora äventyret.
Vill ni veta mer om den svenska förskolan, kicka då gärna in på deras hemsida
http://www.svenskaskolanmallorca.com/

// Bianca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN


Vi fick en idé om att göra vår praktik utomlands. Sagt och gjort, nu sitter vi här med en nyuppstartad blogg så ni kan följa vårt äventyr. //JaBiJo.


RSS 2.0